رفتن به محتوای اصلی
امروز: 03:49:49 2019/20/05     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

طرز تهیه خیار شور خانگي

khyarshur

در اینجا طرز درست کردن خیار شور خانگی، که طعم و عطر بهتری نسبت به نوع صنعتی دارد و همچنین ترفندهایی برای کپک نزدن آن آورده شده است. خیار شور دارای ویتامین K و مقدار زیادی سدیم است. در گذشته بیشتر از خیار شور در ساندویچ ها استفاده می شد.

طرز تهیه سالاد مرغ و قارچ

SALAD

سالاد مرغ و قارچ به خاطر داشتن، مرغ، قارچ و ذرت منبع غنی از پروتئین محسوب می شود. همچنین گوشت مرغ دارای ویتامین B۶ و B۳ (نیاسین) و ذرت دارای ویتامین های A,B وC و قارچ دارای ویتامین های گروه B و ویتامین D است.

طرز تهیه خرما مجلسی

khorma

خرما دارای ویتامین های گروه A ،B ، E ،C ، آهن، پروتئین، چربی، فیبر، قند طبیعی و مواد معدنی همانند پتاسیم، منگنز، روی، فسفر، کلسیم و مقداری سدیم است. در خرمای مجلسی به علت اضافه شدن مواد زیر، ارزش غذایی آن بسیار زیاد می شود و تاثیر بسزائی در تغذیه و سلامت بدن دارد.

طرز تهیه کیک اسفنجي

CAKE

کیک اسفنجی کیک پایه و اصلی کیک های آمریکایی و اروپایی است که به خاطر داشتن تخم مرغ، خاصیت پفک کنندگی دارد. اکثر کیک های تولدی که در شیرینی فروشی ها دیده می شود، همین کیک است که با شکلات و خامه تزئین شده اند.

طرز تهیه تيراميسو خانگی

Tiramisu

دسر تیرامیسو بسیار خوشمزه، مقوي و مورد پسند همه اشخاص است. تیرامیسو خانگی، شبیه به ناپلوني است. برای درست کردن تیرامیسو همچنان که در ادامه خواهید دید، از پودر گردو، پسته، کنجد و نارگیل استفاده شده است که خواص فراوانی دارند.

کپی رایت | طراحی سایت دارکوب