رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۰۹:۱۱:۱۸ ۲۰۲۴/۰۴/۱۲     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

آیینه های هوشمند فقط برای نشان دادن ظاهر افراد هنگام پوشیدن لباس هایی با رنگ های مختلف نیستند، بلکه همچنین برای نشان دادن ظاهر افراد در انواع مختلف لباس است. آیینه های هوشمند، تجربه پوشیدن لباس های مختلف را از کاری پرزحمت به کاری لذت بخش تبدیل می کنند. این آیینه ها با جمع آوری داده ها درباره هر کاربر به طور جداگانه، به کانال های فروش دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، شبکه های اجتماعی و سایر استراتژی های بازاریابی و فروش دیجیتال ما متصل می شوند. برای کارآمدتر کردن تجربه پیدا کردن محصول در فروشگاه های فیزیکی مان، مشتری ها می توانند تصاویر و اطلاعات محصولاتی را که در آیینه هوشمند فروشگاه ما تجربه کرده اند، برای کامپیوترهای خانه شان بفرستند و از آنجا، هروقت که دل شان خواست، خرید کنند. با آینه های هوشمند می توان پی برد که مشتری ها چه مدت از وقتشان را صرف دیدن چیزی می کنند؟ آنها چه رنگ هایی را امتحان کردند؟ در نهایت چه رنگ هایی را خریداری کردند؟ آینه های هوشمند، مانند هر دستگاه دیجیتال دیگری، از این ظرفیت بالقوه برخوردارند که بینش بیشتری درباره آنچه مشتریان به دنبال آن بوده اند، امتحان کرده اند و دست آخر خریداری کرده اند، در اختیار مغازه داران قرار دهند. با استفاده از این داده ها، مغازه داران می توانند بیاموزند که چگونه روند پیدا کردن محصول شخصی سازی شده را بهینه کنند، پیشنهادها را با دقت بیشتر عرضه کنند و در نهایت نرخ تبدیل مشتری ها را افزایش دهند. آینه ها هوشمند چیزی فراتر از یک رابط سرگرم کننده برای امتحان کردن لباس و چیزی بیش از یک نقطه جمع آوری اطلاعات برای خرده فروشان هستند. این آینه ها همچنین روشی سریع و آسان را برای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها به طور مستقیم از محل خرده فروشی عرضه می کنند. در یک محیط خرده فروشی، بدون سازو کارهای به اشتراک گذاری مستقیم و آنی، مشتری ها به مراتب تمایل کمتری دارند که کالاهایی را که در فروشگاه ها می بینند را انتخاب کنند. در اینجا آنها می توانند تصویر کالاهای مدنظرشان را فوری و یکجا به اشتراک بگذارند و اطلاعات کالای مورد نیازشان را برچسب گذاری کنند. این سهولت در به اشتراک گذاری، تجربه ای بهتر برای مشتری در تلاش برای یافتن مجدد یک کالا، تلاش مشتری در شبکه های اجتماعی برای خرید و خرده فروشی که به احتمال زیاد بازدید از خرده فروشی را به فروش تبدیل می کند، به ارمغان می آورد. بطور کلی مشتری ها می توانند با استفاده از آینه ای هوشمند، خرید کنند و خریدشان را بعدا جلوی در منزل دریافت کنند یا با خریدهای جدید از فروشگاه خارج شوند. این بدان معناست که آنها مجبور نیستند در صف های طولانی منتظر بمانند یا به دنبال محل پرداخت در فروشگاه بگردند.

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب