رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۰۲:۳۶:۰۴ ۲۰۲۴/۲۰/۰۴     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

kodak

آموزش باید بر نیازهاي فردي دانش آموزان و سطح درك و فهم آنها منطبق باشد یعنـی نوع تکالیف، مقدار آن، و سرعت یادگیري باید بر توانایی هـاي کودکـان مبتنـی باشـد. پـس برنامه هاي درسی را باید بر اساس مراحل رشد ذهنی کودکان پی ریزي کرد و در تنظیم آنها همۀ ویژگیهاي مراحل مختلف رشد ذهنـی کودکـان را منظـور نمـود. همچنـین در حـین آموزش به کودکان سنین مختلف باید تفاوت توانایی هاي آنها را در نظـر گرفـت. درواقـع، باید به کودك فرصت داد تا دانش خود را خود بسازد محققان نشان داده اند که نیاز کودکان به بازی های مفرح و جست وجوگری بسیار فراتر از نیاز آنها به آموزش قراردادهای اجتماعی است، چرا که کودکان در قالب بازی ها و جست و جوی محیط پیرامون به هدف تربیتی و آموزشی چهارچوب های اجتماعی به صورت غیرمستقیم نائل خواهند آمد. همچنین کودکان نیاز به تعلیم و تربیت دارند و این فقط مدرسه نیست که در این مهم نقش بازی می کند، بلکه والدین هم باید فعالانه در آموزش کودک مشارکت کنند. کودکان در امر رشد و بلوغ خود به راهنمایی والدین نیاز دارند، آنها نیاز دارند که والدین تشویقشان کنند، کودکان نیاز به ارتباط با دیگران و همچنین نیاز به داشتن فرصت هایی برای رشد همه جانبه دارند. آموزش باید بر نیازهاي فردي دانش آموزان و سطح درك و فهم آنها منطبق باشد یعنـی نوع تکالیف، مقدار آن، و سرعت یادگیري باید بر توانایی هـاي کودکـان مبتنـی باشـد. پـس برنامه هاي درسی را باید بر اساس مراحل رشد ذهنی کودکان پی ریزي کرد و در تنظیم آنها همۀ ویژگیهاي مراحل مختلف رشد ذهنـی کودکـان را منظـور نمـود. 
 

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب