رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۰۱:۳۲:۱۹ ۲۰۲۵/۱۹/۰۸     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

karafarinidigitali

كارآفريني ديجيتالي را مي توان اشتغال زايي مولد مبتني بر مؤلفه هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات به صورت مستقيم دانست؛ يعني آنكه يک كارآفرين بتواند به صورت مستقيم از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ایجاد یک بازار کار و پدید آوردن فرصت های شغلی مختلف در حوزه فناوری اطلاعات استفاده کند. کارآفرینی دیجیتالی خود به معنی تام و کامل، محرک ارزش افزوده در بازارهای کسب و کار است. این نوع کارآفرینی، مفهومی فراتر از فناوری است و در حقیقت تعامل بين فناوري، استراتژي و فرايند كسب و كار است و با كاركرد فناوري اطلاعات و ارتباطات به وسيله كارآفرينان براي خلق ارزش از كل زنجيره فرايندهای كسب و كار از طريق اكتساب، پايداري و ارتقاي موقعيت رقابتي كسب و كار، سر و كار دارد. براي ايجاد يک كسب و كار ديجيتالي بايد پنج مرحله اساسي را در طرح توجيهي مشخص كرد.

مجموعه اي پنج مرحله عبارتند از: 
۱- مرحله آناليز فرصت كه شامل شناخت ايده از شبکه هاي اجتماعي، اينترنت و... است
۲- ايجاد و توسعه وبسايت كه اين بخش، بخش فني كار است
۳- برنامه بازاريابي الکترونيکي
۴- مرحله اجرا كه در اين مرحله كليه فعاليتهاي لازم براي اجراي كسب و كار ديجيتالي ازجمله تخمين هزينه هاي سايت، مشخص كردن افراد مرتبط با هر قسمت، نحوه انجام كليه قسمتها به خصوص برنامه هاي بازاريابي الکترونيکي مشخص مي شود
۵- مرحله توسعه تجارت الکترونيکي، در مرحله توسعه تجارت الکترونيکي موضوعات تخصصي كار ازجمله فروش آنلاين و عمليات خريد اينترنتي، ايجاد فروشگاه آنلاين ، پذيرش كارتهاي اعتباري، توزيع و تحويل كارت به مشتري مشخص مي شود.

 

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب