رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۰۴:۱۸:۰۵ ۲۰۲۴/۲۸/۰۴     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

بکارگیری سیستم هوشمند در گردشگری می تواند موجب بهبود امنیت عمومی، ارائه خدمات بهتر بهداشتی، آموزش عمومی، صرفه جویی در انرژی، هماهنگی و یکپارچگی سیستم مدیریت گردشگری مقصد و سهولت استفاده از خدمات گردشگری توسط یک گردشگر شود که مجموعه این عوامل تاثیر مستقیمی بر رفتار و رضایت گردشگر دارد. از سوی دیگر در برنامه ریزی گردشگری درک نیازهای گردشگر موجب تسهیل خدمات رسانی می شود و در نتیجه ارائه خدمات با کیفیت موجب تغییر رفتار گردشگر در انتخاب یک مقصد می شود. صنعت گردشگری در حال تبدیل شدن به یک صنعت مدرن خدمات است بدین ترتیب گردشگری هوشمند به عنوان یک اطلاعات هوشمند و به عنوان مهمترین بخش جریان اطلاعات در گردشگری نقش اطلاعات دقیق و شخصی سازی شده را برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های گردشگران برجسته می کند و این استراتژی می تواند باعث افزایش رضایت گردشگران در کلیه اشکال ارتباطی، بهبود مدیریت در سطوح مختلف موسسات گردشگری، افزایش بهره وری شرکت ها و کاهش هزینه های عملیاتی و بازاریابی شود و حتی کسب و کارهای گردشگری با دنبال کردن جریان اصلی اطلاع رسانی خدمات گردشگری از طریق توسعه هوشمندسازی گردشگری و کاوش در این مسیر می توانند بر موقعیت نامطلوب خود غلبه کنند. در اینجا به مدیران گردشگری توصیه می کنیم که به واقعیت مجازی یا راه حل های واقعیت افزوده توجه خاصی داشته باشند. همانطور که می دانیم یکی از اصلی ترین اهداف مقاصد گردشگری هوشمند، کمک به گردشگران برای داشتن احساس غوطه وری در تاریخ آن منطقه است. برای سال های متمادی، این امکان با کمک راهنماهای صوتی یا تصویری فراهم گردیده است؛ با این حال پیشرفته های تکنولوژی اخیر، این غوطه وری را تشدید نموده است، چه از طریق واقعیت مجازی و چه واقعیت افزوده با استفاده از تلفن یا عینک های هوشمند که این امکان به گردشگران کمک کرده تا بتوانند گذشته های تاریخی مقصد را در طول قرن های قبل ببینند، به عنوان مثال، جنگ های تاریخی را تماشا نمایند.

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب