رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۱۱:۱۷:۲۲ ۲۰۲۴/۲۵/۱۱     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

در حالی که دنیای فیزیکی سه بعدی است، اکثر داده هایی ما در صفحه نمایش های دو بعدی گرفتار هستند. این جدایی میان دنیای واقعی و دیجیتال، قابلیت ما را برای بهترین بهره برداری از این حجم اطلاعات موجود را محدود می کند. واقعیت افرود با قرار دادن تصاویر و داده های دیجیتال بر روی اجزای واقعی، این مساله را حل می کند. واقعیت افزوده با بر هم نهادن مستقیم اطلاعات دیجیتال بر روی اشیاء یا محیط های واقعی، به افراد اجازه می دهد تا فیزیک و دیجیتال را به صورت هم زمان پردازش کنند و نیاز به برقراری ارتباط ذهنی میان این دو از بین می رود. بدین ترتیب توانایی ما برای جذب سریع و دقیق اطلاعات، تصمیم گیریی و اجرای سریع و بهینه وظایف مورد نیاز بهبود می یابد. واقعیت افزوده یک زمینه امیدوار کننده و رو به رشد در تحقیقات و عمل در زمینه بازاریابی است که چگونه برنامه های واقعیت افزوده می توانند بر درک مصرف کنندگان و ارزیابی برندها تاثیر بگذارند کمتر شناخته شده است. در عرصه جهانی بازاریابان به استفاده از فناوری واقعیت افزوده در تبلیغات خود علاقه مند شده اند. آینه های مجازی، برنامه چیدمان دکوراسیون مانند برنامه آکیا، آزمایش مجازی آرایش و برنامه ها و بازی های سرگمی مانند پوکمون گو تنها نمونه هایی از تلاش شرکت ها برای افزای هیجان و تعامل بیشتر با مشتری توسط واقعیت افزوده است. واقعیت افزوده قادر به تولید تجربیاتی است که نه تنها مفید ولذت بخش است بلکه همچنین می تواند الهام بخش مصرف کنندگان نیز باشد. یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین استفاده‌هایی که از این فناوری می‌شود، در کتاب‌های واقعیت افزوده‌است. اصطلاحاً به این گونه کتاب‌ها، جادویی گفته می‌شود. این کتاب‌ها شباهت زیادی به کتاب‌های معمولی دارند؛ با این تفاوت که کاربر با استفاده از عینک‌های مخصوص واقعیت افزوده هنگام مشاهده صفحات کتاب، اشکال سه بعدی دیجیتالی که بیرون از کتاب ایجاد شده‌اند را نیز می‌بیند.

 

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب