رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۰۳:۴۱:۳۲ ۲۰۲۴/۲۶/۰۴     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

در سال های اخیر، گوشی های هوشمند به عضوی از خانواده های ما تبدیل شده اند. ما گوشی های هوشمند را همیشه همراه خود داریم و آن ها نیز ثابت کرده اند که همراه هان مفیدی هستند. تاثیری که گوشی های هوشمند روی گردشگری گذاشته اند بسیار شگرف است. ساده ترین تاثیر آن ها ثبت نام در تورها یا خرید بلیط وسیله نقلیه بدون نیاز به حضور در دفاتر مسافرتی می باشد. تاثیر دیگر استفاده از آن ها به عنوان راهنما و مترجم است. برنامه هایی مثل جی پی اس به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه بدانید دقیقا در کدام نقطه کره زمین قرار دارید و برنامه مترجم گوگل برای شما هر کلمه را به چندین زبان مختلف ترجمه می کند. قبول داریم که همچنان به یک راهنمای تور نیاز خواهید داشت اما وجود این امکانات در مواقع نیاز، بسیار مفید و دلگرم کننده است. استفاده از گوشی های هوشمند حتی از این هم فراتر می رود! شرکت هیلتون این امکان را به مسافران می دهد که به جای استفاده از کارت یا کلید، در واحد اقامتی خود را با گوشی هوشمند خود باز کنند. انتظار می رود که این امکان در دیگر هتل های سراسر جهان هم به کار برود.
تور های مجازی
تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده که برای دیدن یک مکان دیدنی به حضور فیزیکی نیاز ندارید! تور های مجازی جذابیت دیگری حاصل از تلفیق صنعت گردشگری و تکنولوژی است. این تورها از عکس های باکیفیت ۳۶۰ درجه، صوت، فیلم و متن تشکیل شده اند. به کمک علم برنامه نویسی شما توانایی گشت و گذار در مکانی را دارید که تا به حال در آن حضور نداشته اید! آرشیو نسبتا بزرگی از تور های مجازی وجود دارد و به جرات می توان گفت کمترین جاذبه گردشگری وجود دارد که به صورت تور مجازی موجود نباشد. درست است که هنوز تور مجازی جایگزین کاملی برای حضور فیزیکی و دیدن جاذبه های هر کشور نیست ولی در آینده ای نزدیک، با پیشرفت بیشتر تکنولوژی، خواهد بود.
شبکه های اجتماعی
طبق تحقیقات به عمل آمده، عکس های منتشر شده از یک جاذبه دیدنی تاثیر مستقیمی بر میزان گردشگران آن جاذبه دارد. از این رو سایت هایی هستند که گردشگران را تشویق می کنند تا عکس هایی که از جاذبه های گردشگری گفته اند به اشتراك بگذارند. اشتراك گذاری این عکس ها در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، به نوعی تبلیغ شفاهی برای صنعت گردشگری کشور میزبان محسوب می شود.

 

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب